Dag 11, mina syskon

Jag har en bror och en låtsas syster som min pappa har med  hans nya "tjej".

Min bror heter carl men alla kallar honom för calle. Han är 15 år och går sista året i grundskolan. Min bror föddes med en handikapps skada. Han var jätte nära på att dö när han föddes men han klarade sig och det är jag glad över. Han har jobbat jätte mycket med att läka skadan så mycket som möjligt och man märker inte ens att han är handikapad. Han Går lite snet och hans arm är lite ner vikt, men det är inte något man tänker på så mycket, i alla fall inte jag.
Min bror är den snällaste bror man kan ha, han finns alltid där för mig och jag vet inte om jag uppskatar det så mycket som jag egentligen borde göra. Jag och min bror bråkar nästan aldrig.
Han är underbar och jag älskar honom för precis den han är.

Min lille syster heter Emma och är fyra år. Hon är den knäppaste barnet jag vet, hon är en kopia av mig när jag var liten. Hon är envis Gör vad hon vill, lyssnar nästan bara på sig själv och busar hela tiden. Det finns inge stop på den tjejen. Jag älskar henne och jag tror hon älskar mig också.


Har tyvärr ingen bild på min bror på den här datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0