Dag 13, Den här veckan

Den här veckan ska jag göra ganska mycket chill saker.

Måndag: Då ska jag vara i skolan. På morgonen är det lucia framträdande och fika med klassen. Sen på efter middan är det vanliga lektioner. Fast då kommer vi troligtvis ha musikal träning. Efter skolan ska jag träna hoppas jag i alla fall. Inga av mina föräldrar är hemma på måndag för dom är och kollar på min brors lusse framträdande. Så då måste jag bära ner hela min trunk själv och jag vet inte hur det skulle gå.. På träningen ska vi ha lucia dekorationer på oss. Sen efter träningen ska vi ha lusse mys med Ringette laget. Sen blir det väl att sova.

Tisdag: Först blir det skola, har en riktig lektion och resten av dagen ska vi träna på musikalen. Efter skolan ska vi stanna kvar i skolan och öva ännu mera. Vi ska vara i skolan tills kanske halv åtta. Klockan sex tror jag det är premiär för musikalen.

Onsdag: På onsdag är det helt vanlig dag i skolan. Efter skolan så ska jag träna.

Torsdag: Det är en helt vanlig skol dag, Men efter lunch så är det godis frossa. Så vi ska kolla på film och äta godis mums..!
Efter skolan har jag inget planerat alls. Så får se vad jag hittar på då.

Fredag: Är det jul avslutning! Verkligen sjukt skööönt!
Efter jul avslutningen har jag inget planerat jag tar dagen som den kommer.

Lördag: Ingen aning, njuta av lovet.

Söndag: njuta av lovet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0