Dag 27, min favorit plats

Min favorit plats...'
Jag har egentligen ingen favoritplats inte vad jag kan komma på. Men det bästa jag vet är att sitta ute på sommaren i solen och bara läsa en bok eller bara helt enkelt ta det lugnt för mig själv. Känna värmen på kroppen och kolla på den klar blåa himlen och dröma mig bort.
När det inte är varmt som nu på vintern så tycker jag det är jätte mysigt att sitta på en fönster bräda. Visst det här kanske låter lite udda men jag gillar det. Bara att sitta för sig själv och tänka egenom sina tankar.

Låter som omm jag är värsta.. haha aja, där fick ni veta lite :)

Kommentarer
Postat av: sofie

ida läsa bok ? -.-

2010-12-27 @ 16:36:39
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0