dag 5!

Kärlek är något underbart som jag tror alla har eller kommer uppleva. Kärleken har inga gränser. Kärlek kan såra, kärlek kan läka. Kärlek är när man ser en person och bara inte kan sluta le, det börjar pirra i hela kroppen och det känns som om man ska börja flyga. Man kan inte sluta tänka på personen, man kan inte koncentrera sig på något annat en den killen/tjejen.
Kärlek är när du har slutat älskat dig själv och börjat älska andra.
En annan sorts kärlek är vänskapen. Vänskaps kärlek är nog det bästa som finns. Hur skulle man kunna klara sig om man inte hade det? Ett förhållande håller inte förevigt men det gör vänskapen.

 

Alla förtjänar att ha en vän, en bra vän. Kärleken till sina vänner är obeskrivlig. Det finns tusen ord. Men det är klart det gör det i ”förhållande” kärleken också. Men vänskapen är något man kommer ha hela livet ut. En vän ska vara någon man kan lita på. Någon som förstår en, men det viktigaste av allt en som älskar en för den man är. Gå runt med vänner som bara är med en för att, det är inga vänner.

 

Det är svårt att skriva vad kärlek är, jag tror kärlek är mycket olika på person till person. För vem vet egentligen vad kärlek egentigen är?
Vem har alla svaren. Jag vet inte vem, men jag vet vad  tycker om kärleken. Och jag tycker den är underbar!

 

Inte en sån lång text men ni får tyvärr nöja er.


Vänskapen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0