Dag 6!

Min dag:

Min dag började med att gå up klockan tio i sju men som vanligt ligger jag kvar i sängen och somnar om till kvart över sju. Jag tog på mig kläder och åt frukost. Sedan var klockan 5 över åtta så jag vandrade ut och gick till skolan. Jag var i skolan precis kvart över och vi började med våran första lektionen so.
Där satt vi och läste historia om grekerna, "jätte" kul. Jag tror vi läste från 30 till sida 55. Så det var inte direkt några sidor man skulle läsa på en dag. sedan var det svenska i samma kalla sal och med samma lärare björn. I Svenskan skulle vi börja med konsten att hålla tal. Hur läskigt som helst tycker jag.. Jag har absolut ingen anning om vad jag ska skriva om men som tur är det inte nu vi ska ha tal.

Efter so skulle vi egentligen ha gympa men då skulle nsg komma till oss och ha föreläsning. nsg är alltså a non smoking generation. Våran klass verkligen hatar dom, haha nej men dom har dissat oss hundra gånger.. Så Jag och Alexandra bestämde oss för att vara omogna och skriva lite roliga saker på tavlan. Men såklart kom gruppen perfekt och sudda ut det. Snacka om tönt varning liksom.. ;)
Men sen kom carl-oscar (killen från nsg) och började med sin föreläsning, tror han var där i 1 timme och20 minuter. Så det var inte direkt en kort föreläsning, Men han pratade inte bara utan vi gjorde "övningar" också. Det var lite kul för han visste inte att dom redan hade varit i våran skola så vi kunde nästan allt han sa, haha. Jag vill inte skryta på något sätt nu men.. Han tyckte jag var sjukt smart, helt seriöst ;)
När vi hade suttit dä i 1 timme och 20 minuter så var det dax för lunch. Det blev pasta carbonara, sta. Jag själv hatar det. Så för min del blev det pasta med ketchup. Är det bara våran skola som har sjukt äcklig skol mat?

Efter lunch så hade vi musik, eller man kan nästan  kalla det "musikalträning" fast idag så tränade vi bara på alla låtar så vi kunde dom men vi har typ 4 låtar, haha. I musikalen spelar jag en tjej som heter denice och är allmänt dum i huvudet. Passar perfekt till mig eller?;)
Jag kan ju inte precis säga att det går så bra för oss, för ingen i klassen typ bryr sig, Men jag hoppas på att dom inte blir allt för besvikna. men vi klarar det säkert..
På musiken så passade jag på att fråga klassen omdom har en gitarr dom kan sälja, haha fick faktiskt två som hade som kanske skulle sälja. Jag är värsta affärs kvinnan. Det kanske är någon av er som har det?

Sen efter musiken så blev det elevens val och där har jag valt ea, så det är sjukt skönt. För då få rman verkligen jätte mycket gjort, så det är sjukt skönt och så slipper man jobba hemma. sånt där gillar vi! Sen slutade vi kvart över tre.

och ja du sitter jag här hemma och har precis lagat mat, För ska snart på träning. Jag är VERKLIGEN taggad för träning så det kommer bli sjukt kul! Sen blir det hem och dusha sen kolla på ung och bortskämd, sen ja sova...
Det här var min dag!


ny kofta från vila tror jag,
märke ichi i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0