Dag 8, ett ögonblick.

Jag kommer nog aldrig glöma när jag, Alexandra, Hanna och Julia var på heron city och så skulle vi gå och äta på pizza hut. Så satt vi där och kollade vad vi skulle ha och så kanske i en kvart, och så sa hanna att hon ville ha pizzan med bea och kött, Då höll alla med om det så skulle jag kolla om jag ville ha det så jag satt och kollade länge på vad det var på och så satt jag länge och undrade vad topas vad. Så efter ett tag frågade jag vad topas vad. Julia kollade på mig och sa att det inte fanns något som hette topas, Och jag var helt säker på att det hette topas.

efter ett tag kom han som skulle ta våra beställningar. Alla sa vad dom ville ha, och så var det min tur och jag var bara tvungen att fråga vad topas vad. Så jag frågade och alla började as garva och jag fattade ju inget. Men så säger dom att det står att det toppas med sallad. och jag trodde topas var något grönsak eller något...

När han gick så började jag skratta och höll på att dö. Sen fick vi våran mat och vi hade ätit klart. så vi bestämde oss för att beställa någon glass grej. Så då kom samma kille igen (alltså han som tog våra bestäningar) Vi frågade hur stora dom var och om man kunde dela på 2. Han sa att vi skulle klara oss på det så vi beställde det och innan han gick för att fixa det så fråga han mig om jag ville ha någon topas på. Vi fattade inte först vad han menade men efter ett tag började vi skratta och han också.

Jag tror han gillade oss, så vi bestämde oss att ge honom lite dricks så vi gav typ 15 kronor och skrev till tapas killen.

Haha det kanske inte låter så kul, men jag lovar det var sjuukt kul!
Det där var ett ögonblick jag aldrig kommer glömma, jag älskar er tjejer!



Kommentarer
Postat av: sofie

var de då ni höll de "hemligt" för alla ? <3

2010-12-08 @ 16:43:48
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0