Dag 9, min tro

Min tro, vad ska jag säga om den? Jag tror på mycket saker. Jag är inte kristen eller något sånt. Jag vet inte riktigt om jag tror på gud direkt. Men någon måste ha skapat världen eller hur?
Men jag tror på mycket annat. jag tror på att det kommer liv efter man har död. Jag vet inte vad som händer men något händer. Jag tror också på kärleken. För jag vet att den existerar. Jag tror att folk som säger att kärlek bara är något som är påhittat,  kommer nog aldrig finna kärlek? Hur ska man kunna hitta kärleken om man inte tror på den?

Jag har stark tro till lyckan. Lycka är något som alla borde tro på. Även om man mår dåligt och är depremerad så kommer alltid lyckan finnas där någon stans. Efter regn kommer alltid sol visst?

Konstigt nog så tror jag på mirakel. Allt som händer är ett mirakel?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0