Dagen med Tobbe och co.

Dagen har varit fett skön och rolig.
Fösrt var det vanlig skol dag... det skippar jag att snacka om, haha.
SEn efter lunch var det "godis frossa" Blev faktiskt riktigt besviken. Vi byte inte godis utan man fick ta sitt eget, och det förstör allt helt.  Vi kollade på någon skum film som hette bröderna grimm tror jag. Den var sjukt skum. Den handla om någon saga eller något. Men den var inte jätte dålig faktiskt. Jag trodde den skulle vara mycket sämre.
Efter skolan skulle jag vara med Tobbe, Sofie ville henka så hon kom med också. Jag bestämde att vi skulle åka pulka så vi gick ut men kom ingenstans för sofie frös... Så jag Tobbe och Thomas hade snöbolls krig typ. Sen gick sofie in till tobbe medans vi andra var på hans studsmatta och snacka lite. TRveligt trevligt.
Efter en stund gick vi in till Sofie och gjorde henne sällskap och kolla på filmen night and day tror jag den heter eller har jag helt fel nu?

Juste innan filmen spelade jag på Tobbes roliga flipperspel! Jag har verkligen en dold talang på det.

Det var min dag hur var eran?
Tog tyvärr inga bilder jag är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0