gästbloggning.

ida förlåt att jag logga in.
men jag måste bara säga att ida du är fan den bästa som finns , du ger sån jävla energi till mig ,
tänk som en tacos utan köttfärch , de e jag fan utan dig , du är som himel och jord för mig , klara mig inte utan dig ,
vi har våra peridoer , de  vet både du och jag eller hur  ?
jag tror ialla fall de lutar åt de posetiva hållet eller va säger du ?
jag hoppas det iallafall.
men våra minnen e sjukt roliga !
när vi va som mest tajta jag minns när jag va med typ elin någon dag så frågade mamma om vi bråkade eller något..
man ba shit , men jag tog de som en komplimang.
jag har tagit een till grej som kompliman när folk säger att vi är lika , vissa trodde ju att vi var syskon för vi va så mycket .. omg minnen !
och när vi är , tänk lixom i oskarshamn , de va typ vi två... hahh hon va ju kanske liite utmobbad om man tänker efter , vi skrattaåt henne när hon va arg & när vi byggde kort hus gaaadamn !

och när vi är , driver du med mig , fan va vi skrattar , vi skrattar åt seriöst de mesta.
när vi strippade , fyfan !

jagälskar dig så jävla mycket ida, hoppas du vet de!
vi växte upp tsm och ska då dö tsm!



// sofie


btw , hoppas du inte blev arg för inlägget!

Kommentarer
Postat av: ida

aww :')

älskar dig!

2010-12-22 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0