Gulliga skidglasögon

Har inte kunnat blogga idag eftersom min bror har haft datan... Men nu har jag tagit över den.... ;)
Idag har jag haft sjukt ont i huvudet och halsen så det blev ingen träning för mig.
I natt har jag sovit jätte dåligt så är ganska trött, Vet inte varför men kunde inte sova var väl orolig för något kanske?
Såg på "skräck" serien på ettan igår, klarar verkligen inte att kolla på sånt när det handlar om våldtäkter. Jag vet inte riktigt vad som är problemet med mig, haha. När det är svenska serier tänker jag mer på det efter än om det är utlänska serier. Klarar kolla på när det är mord och sånt men det är något med våldtäkter... Låter som ett litet barn men det är obehaligt.
Vet inte om det var därför jag sov så dåligt men troligtvis så var det väl så , haha.

Igår spenderade jag min kväll hos mormor så bloggade inte då. Vi åt mat och sen fika vi lite och snacka lite skit ;) Sen kom jag hem vid kanske halv elva, elva.

Juste var ju hos min pappa i lördags och fick gulliga skidglasögon och eftersom jag inte hade med mig min USB sladd så får ni se dom nu istället.


Gulliga right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0