iDOL 2010 KLART

Har precis kollat klart och inte så oväntat så var det Jay som vann det finns väl bara en sak att säga grattis! Jag tror Jay kunde vara hur dålig som helst i finalen men han skulle nog vunnit i alla fall eftersom han är Jay.
Jag tycker vinnar låten inte var så bra som jag hade hoppats på. Men tror inte någon final låt har varit bra.
Det är inga låtar som man har kommit ihåg eller?




NU tänkte jag sluta prata om idol och prata om min fredags kväll. Jag började med att vara i skolan som vanligt, det var en helt vanlig dag förut om att vi träna på musikalen och jag jesper, hanna maddo och sofie tränade på man in the mirror som vi ska sjunga. Egentligen är det jesper som ska höras vi är bara bakrunds singers, men han ville att vi skulle höras lite mer så vi sjunger hela låten fast lite tystare.
Sen har vi en lite dans vi troligtvis kommer dansa.
Efter skolan drog jag hem till Julia och skrev vårat tal, eller försökte skriva i alla fall. Se efter ett tag gick jag hem och åt mat mums mums. Sen drog jag tillbaka till Julia och vi drog till ica och handlade lite vindruvor.

Sen var det dax för idol mys. Men efttersom vi inte var klara med vårat tal så fick vi jobba med det i pauserna, men nu är vi nästan klara vi ska bara förlänga det lite och fin slipa det.
Ja och nu sitter jag här och ska väl snart sova eftersom ska upp tidigt imorgon.. Klockan halv elva ska jag och Julia vara hos hanna, haha . Önska mig lycka till.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0