jag har mina ursäkter...

Jag är verkligen sjukt ledsen för dälig uppdatering. Ja jag vet att jag är eftre i schemat men ni kommer få två texter idag. Jag har faktiskt mina ursäker. I lördags som ni vet så sov jag hos Julia och kom hem kanske tjogo i två och klockan tjogo över fyra kom sofie och hämta mig, för vi hade match i sollentuna. Så då han jag inte gå in på datan för var tvungen att packa och äta.
Föresten så gick matchen grymt bra vi vann med 10-1. Jag tyckte det var min bästa match hitills på säsongen. Så det tummar vi upp!

Ni får texterna strax!



Gullig bild på Sofie och Julia!
Jag älskar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: sofie

awww, :'))) <3

2010-12-07 @ 09:12:55
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0