Seg dag

dagen har varit sjuukt seg.
Det börjar med att jag försover mig till tio i åtta och vi börjar kvart över, men det var helt otroligt för jag kom ändå inte försent.
Sen halv nio eller något sånt gick jag till vårdcentralen med min knöl. Han sa att det förhoppningsvis skulle läka va sig själv. Jag hoppas verkligen att det gör det!
Sen i skolan var jag verkligen sjukt trött somnade nästan på matten/No. Jag har inte gjort ett enda skit i skolan idag. Förut att jag och Julia hade vårat tal.. haha det gick verkligen sämst för mig. Glömde typ allt ;)
När skol dagen äntligen var slut gickj jag hem och sov i två timmar.. Riktigt SKÖNT!
Ja och nu sitter jag här igen vid datan.

bloggar väl lite mer senare.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0