Help

Snart ska jag gå och hämta alla min korvar, och snälla julias mamma kommer och hämtar mig. Tummen upp för dig verkligen!
Julias mamma är den snällaste ever, haha!
Men jag är inte så dum heller, eftersom på två timmar fick jag ihopp 825 kronor. För tydligen så skulle man betala allt innan man lämnade ut korvarna till kunderna. Så jag snackade med pappsen och han fixade det. Tack pappa!

Just nu sitter jag och lanar det här data worm på facebook. haha det är faktiskt sjjukt beroende jag svär.. Jag måste slå 2000 så önska mig lycka till ;)
Nej helt allvarligt måste sluta spela nu!
nej ida du måste fortsätta moHAHA.....

beroende framkallat.

I need help...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0