Dag 7, min bästa vän :)

Hon är en som alltid finns hos mig vad som en helst händer. Jag vågar vara mig själv med henne, jag behöver inte låtsas. Hon älskar mig för den jag är. En vän som henne är sjukt svårt att hitta och jag är grymt tacksam att jag har dig. Vi har känt varandra sen sex års. i började vara mer och mer i kanske fyran?
jag önska att jag hade sett dig tidigare som jag ser dig idag. Du är en vän som jag tror jag alltid kommer ha kvar hela mitt liv.
Vi har precis samma humor, Du känns som min egna syster, det är helt sjukt. Det känns verkligen som om ci har känt varandra hela livet. Jag visste inte att man kunde träffa en sån här underbar vän som dig.

Vi har nog aldrig bråkat riktigt "stort" utan vi har mer syskon bråk som man snabbt kommer över. Jag behööver inte skämas för något när jag är med dig.
jag har nog aldrig riktigt sätt dig arg utan mer pmsig;) Du är verkligen en sjukt glad tjej som har en sjukt humor, precis som jag. Vi har alltid något att skratta åt. Vi kanske inte brukar göra så mycket när vi är men kul det har vi! När vi är, då känns det som om tiden stannar upp.


Vi har sjukt många roliga minnen tillsammans, kommer fan precis ihåg allt. Kommer du ihåg när vi alltid satt i din källare och prata i telefonen och gjorde massa bus. hah det där kan misstlokas men snälla gör inte det.. ;)
Eller kommer du ihåg sängen jag skulle sova i som dampa, haha?
Eller när vi lekte "kissie" Gud asså. tror vi tyckte bilderna vi tog var as snygga, haha.
Sen fick vi ju träffa våran "idol" kissie på taco bar i sthlm, ja snacka om ballt eller hur, vem vill inte träffa kissie, hallå?
Ja och sen när vi har lust att vara lite gammala så tar vi våran hederliga promenad, haha den gillar vi stort!
Herrugud det finns typ hundra till minnen.
haha nästa sommar så blir det ju liseberg på en dag eller hur?

Jag kommer alltid finnas där för dig och jag menar det verkligen! Du är en sån person jag kabn lita på till 110% och jag hoppas attt du kan lita på mig också.
Jag vill aldfrig förlora dig, aldrig!

Jag älskar dig JULIA!


Kissies fan, haha jag DÖR

Snygga tjejer;)

har jag sätt ut så där:o

Så riktigt heta bilder på mig och julia , bjuder på det.
puss!

Kommentarer
Postat av: Julia :)

ÄLSKAR DIG IDA!

2010-12-07 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0