BENGT

HEJ jag heter bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har en fru men inga barn och ändå frågar chefen mig.
beeeeng är du ledig ??
svar nej! tryck på knappen med vänster hand.

HEJ jag heter bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har en fru men inga barn och ändå frågar chefen mig.
beeeeng är du ledig ?? svar nej!
tryck på knappen med höger hand

HEJ jag heter bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har en fru men inga barn och ändå frågar chefen mig.
beeeeng är du ledig ??  svar nej!
tryck på knappen med vänster fot

HEJ jag heter bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har en fru men inga barn och ändå frågar chefen mig.
beeeeng är du ledig ?? svar nej!
tryck på knappen med höger fot

HEJ jag heter bengt och jag jobbar på en knappfabrik, jag har en fru men inga barn och ändå frågar chefen mig.
beeeeng är du ledig ??
svar JAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0