Dagen

Hej,
min bror drog tydligen ut. Så jag snodde tillbaks datan eftersom jag inte kan gå ut med kompisar..
Min pappa tror jag har fått en allergisk rekation så är röd på hela kroppen rätt vidrigt, om jag får säga det själv. Så var tyvungen att ta av mig mina kläder och sätta på mig morgonrock för det kan vara något med tvättmedlet. Eller så är jag allergisk mot palsternackor, eller är det inte någon allergisk rektion.

Jag vill faktiskt också ut och träffa kompisar orättvist. Men jag får "turen" att stanna kvar med min familj och kolla på idol. Jag har funderat och tror jag ska svara på era frågor eller? Jag kommer bli tokig det kliar på hela min kropp! Varför ska allt hända mig. Juste måste berätta igår när jag och Maddo gick till praktiken så hände det en lite rolig sak. kan ni gissa vad?
Nej men såklart så snubblar jag och ramlar precis när en buss åker förbi så alla i bussen börja skratta. Men aja något bra gjorde jag ju, jag fick dom att skratta så där på morgonkvisten;) Typiskt mig heh.

Idag var det första skoldagen på 2 veckor så träffade alla underbara klass kompisar rolig roligt:) NI var efterlängtade. Visst våran klass vi är ganska omogna men vi kan ha det jävligt kul, Varför ska man vara mogen när man kan leva livet?
Har inge mer att säga, snart får ni svar på era frågor puss!

I will drive a way from you, sucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0