gulli gull gull ..

Har precis kommit hem från söderälje. Slutade halv tolv från praktiken och vi hade bara varit nere och kollat på när scania bygger sina lastbilar och bussar så det var rätt soft. Sen drog jag och Maddo till södertälje och åt lunch, sen kom efterlängtade anton! Så vi var en stund och sen kom hanna och sofie. Sofie blev kvar med oss mn hanna drog sig hem. Jag sen gjorde vi inte så mycket, Jo sofie gick och hämta viktor och en annan viktor. Sen gjorde det vi alltid gör... Sitta på donken och snacka. Juste vi träffade en fett tuff kille . Han stängde av spelet när jag spela på game stop så jag dampa på honom eftersom jag höll precis på att vinna mot viktor på fifa..  ;) Så jag stalkade killen hela tide haha.. ;)
Just nu sitter jag och försöker ladda ner msn men det går inge vidare..:(

Ha det bra så  länge puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0