hantverksdagen

Imorgon är det hantverksdagen kan det bli bättre? Nej men en sak med hantverksdagen är faktiskt att jag slipper franskan. Språkval är nog det tråkigaste som finns, hatar det verkligen. Vet egentligen inte varför, jag bara hatar det…

Morgon dagen kommer vara såhär.
Först ska jag ha glas målning.
Sen ska jag ha smyckesverkstad.
Till Sista ”lyxar” skolan till det med ullverkstad.
Det är inte mitt problem att jag går i en sådan här ”rolig” skola. Eftersom vi är blandade åldrar så slutar vi klockan två så det är sjukt soft. För min träning har bytt tid eller det är bara denna onsdag för att hockey 97-96 ska ha match på våran träningstid. Så  den börjar klockan fem.

Läste gravid och 14:s blogg och hon har äntligen fött sitt barn. Jag tror det hände igår. Man får väl säga grattis och hoppas att hon inser att man ska skydda sig, haha.

Puss :)


Kommentarer
Postat av: Antonalisha

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-08-08 @ 07:00:14
URL: http://antonalisha.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0