har man inge liv har man inte

Kan du röra på öronen?
klart som fan jag kan!
Kan du slicka dig på näsan?

skulle vilja kunna..
Kan du kolla i kors med ögonen?

Jajamensan
Kan dina föräldrar lita på dig?

nej säger till alla och allt, sköja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

HAHA, absoulut.. inte
Kan dina vänner lita på dig?

JA
Kan du tänka dig att pierca naveln?

Ja varfr inte liksom?
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Haha nej aldrig skulle aldrig komma på tanken
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

nej aldrig :''(
Har du ett syskon?

aa
Har dina föräldrar ljugit för dig?
säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

skulle inte fortsätt isåfall eller ?
Har du borstat tänderna den senaste timmen?

noo
Har du pussat någon som är fyra år äldre?

nej inte vad jag minns
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

nej
Vem är din bäste vän?
har inte en utan många
Vem älskar du?

sjukt många
Vem pratade du senast i telefon med?
Madelene
Vem är snällast i världen?

Jag vem annars ?
Vem är din bästa kompis?

sa ju det?
Vem vill du prata med?

mig själv :d
Vem vet allt om dig?
Ingen tro rjag
Vem kysste du senast?

den fula fan-.-
Vad blir ditt namn baklänges?
adi
Har du gjort en snöängel i år?

Hallå, klart !
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

never
Har en dröm gått i uppfyllelse?

nej
Tycker du att sengångare är söta?

haha vad är det?
Har du någon gång testat karate?

tror det
Vad längtar du mest till just nu?

FINLAND
Hur gammal har du tänkt bli?

Gammal som fan
Har du haft vattkoppor?

Ja
Vad drömde du inatt?
så bra minne har jag inte

Vad har du för färg på ditt påslakan?

svart och vitt
Vill du bli president?

är jag redan
Har du spelat tjej i en teater?

jaao
Duscha eller bada?

båda sammtidigt
Har du gråtit i skolan nån gång?

tror inte det
Vilken färg har din jacka?

den jag använder nu är vitt
Är du höjdrädd?

Nej
Vilket land vill du åka till?

vet inte något random
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

min kung fu panda
Vad ska du göra NU?

svara klart ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Haha
Har du sett din bästa vän gråta?
ja
Vilka språk talar din mamma?
ahabriska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hallå håller så inte reda på det :S
Hur bra är din syn?
ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja fan
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
go for it !
Har du varit utomlands?
Ja
Var är dina syskon just nu?
som om jag bryr mig ;o
Vad var den senaste drömmen du minns?
jadu
Vilken tid gick du upp i morse?
nio -.-.
Vad ska du göra i helgen?
FINLAND
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
nepp det behövs inte
När va du riktigt sjuk senast?
vintars
Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka :/
Har du färglinser?
nope
Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov
Vad är det första du gör på morgonen?
check out the mobil
Vad ska du göra efter det här?
skaffa ett liv
Har du kysst någon?:
nej svarade ju inte på det där uppe?
I en säng?
yes
I vatten?
no
Ute?
ja
Sittande?
ja
Stående?
aa
Där många sett på?
yupp
Någon du ej varit tillsammans med?
ja
Någon som redan är upptagen?
ja
I skolan?
nej
Har du nekat en kyss?
vet inte
Frågat om en kyss?
ja eller ?
På golvet?
HHHA NEJ
I ett annat land?
nej

Kommentarer
Postat av: tova

har du kommit in på min blogg eller? ;)

2010-11-04 @ 11:04:30
Postat av: tova

har du kommit in på min blogg eller? ;)

2010-11-09 @ 18:52:36
Postat av: Ida

klart som fan tova :D

har du kommit in på min blogg? ;)

2010-11-09 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0