hejdå lovers

Sitter här nu och är taggad som fan! Det är bara några timmar kvar och jag har panik för det känns som om jag ska glömma något.. Men får hoppas på det bästa att jag inte gör det. 
Jag har sjukt mycket att göra innan jag ska åka, jag ska fixa musik,dusha,handla,fixa mig och packa det sista. Snacka om att jag måste skynda mig eller?
Sitter och lyssnar på min patetiska bror och någon tjej han snackar med-.-
Ska man dampa på honom eller!?
Fösöker ju blogga här ska ta ett snack med honom asså, Haha.
Idag vaknade jag typ 9 och är sjukt trött..
Hur ska jag klara av att gå upp klockan 6 typ varje morgon??!! Men det är hannas annsvar att få upp mig för hon är bossen i hotellrummen, mohahh jag ska vara en plåga, Nej Hanna jag skoja  jag ska vara en liten ängel ^^
Har inge mer att säga! Ni får ha det grymt medans jag är borta, jag kanske hittar någon data.
puusssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0