Helgen!

Imorgon så är det match klockan åtta på en fredag, vet inte hur kul det är egentligen.. Men det är bara att tagga och hoppas på vinst (Y)
Vi ska möta sollentuna, Det är våran första serie match så det ska bli sjukt kul!
Kommer bara hinna blogga eftet skolan för vi åker typ kvart i sex eller sex eftersom det tar typ 45 minuter att åka till sollentuna, och sen slutar väl matchen nio eller något sånt skulle jag väll gissa på så kommer inte hem förns halv elva på kvällen. Och då kommer nog jag slagga på engång.

Sen på lördag är det match igen mot kista tror jag. Det kommer verkligen bli kul att träffa Sara och Ebba!
Eftersom vi hade väldigt roligt i Finland.
Sen efter matchen ska jag på hockey match med Hanna och Maddo. Det kommer bli sjukt kul! alla i jsk är typ bjudna men inga från ringetten skulle i ungdom/junior i alla fall, a förutom jag, Hanna och Maddo., haha.

Söndag, så tror jag att jag ska till stan med mamma eller stan och stan södertälje.. Vi ska köpa lite saker och sen någon annan helg ska vi till sthlm och shoppa mera!
Jag ska köpa ett par jeans. Jag har en fråga är det fjortis att ha G-star? Nej det är inte 96 byxor utan bara märket G-star.
För hitta ett sjukt snygga G-star på nelly.com, somm jag verkligen vill ha. Så om ni tycker det är fjortis så köper jag nog dom i alla fall, haha.

Har bara en till sak att säga alex berglund är sjukt cool för han älskar min rea låt!
Det borde faktiskt alla göra , ska nog fan göra en musik video till den! ;)

Puss!

Mupp & fjortis, filmen var bäst , Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0