jag blir så dum av dig

Tjenare!
Har äntligen kommit hem efter en tuff dag på praktiken.. eller inte ;)
Tror aldrig att jag har skäms så här mycket i hela mitt liv som idag. Jag och maddo skulle panta burkar åt Scania innan vi gick hem, Så skulle man gå igenom en liten snurr grej såna som finns på heron fast man får bara plats en person, och då trodde vi att man behövde ha kort så då skulle jag gå in och testa och då funkar den såklart så att jag går ut fort som fan men då fastnar påsen med burkarna, så det börja pippa i hela receptionen och alla börja kolla på mig så maddo backar bakåt så dom bara ser mig och där står jag och försöker få ut påsen..

Sen kommer det en kille som ska hjälpa mig och efter några minuter funka det, jag trodde allvarligt att jag skulle dö, Men fick i alla fall något att skratta åt ;)
Ja och nu sitter jag här och undrar varför maddo inte började filma men aja,
Skulle hjälpa min kompis med hennes blogg men sen helt plötsligt så tar hon bloggen vad är det för stil liksom?

Vad tyckte ni om min gamla video då?, haha.
Jag kommer strax tillbaka puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0