Jag&Julia på bild

Sitter hos Julia och myser, haha. Nej men vi sitter och kollar på så mycket bättre. Tycker faktiskt att det pogramet är rätt bra.
Jag brjar nästan skratta när jag ser lill-babs, haha nej gud va dum jag är skäms...
När jag kommer hem så ska ni få bilder från igår. För jag och Julia har varit och hämtat den, men mamma var inte hemma... Var hon på efterfest efter kryssningen med sina kompisar eller ;)
Men mamma ska inte vara ivägen klart du får vara ue och festa eftersom då är jag själv med mina kompisar ist..!
Jag har kollat på ana gina show och fippan jag älskar dig! Fippan är verkligen sjukt rolig, haha.
Nu ska jag vara social med Julia.
CHIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0