:o

Kom hem för inte alls längesen från Julia. Vi var inte lika flum som vi bruka vara men vi var fortfarande flum, men båda var sjukt trötta (i alla fall jag)
Tänkte lägga upp några klipp måste bara fixa dom först. Vinkade till efterlängtande Jakob idag :d
Men på måndag får jag träffa honom mera, *gilla*

Nu ska jag nog slagga, kan nästan inte ens ha mina ögon öppna längre.. Då kan ni förstå att jag är trött. Såg på ana gina show idag, jag älskar dig anagina alla borde kolla på showen på svtplay! Känns som om jag bara yrar eller?
Imorgon är det hockey träning! jag längtar sjukt mycket eftersom jag inte tränat på hela veckan, så det kommer bli riktigt kul!

Juste, kollade på bloggen idag om den 14 åriga tjejen som ska föda barn ;o
Jag tycker det är helt sjukt när hon sitter och säger att allt kommer gå bra, visst hon kanske säger det nu när barnet bara ligger i magen. Men hur kommer förlossningen bli och hur ska du kunna klara betala för barnet? Hur ska du kunna klara att gå upp mitt i natten när barnet skriker och sen gå upp klockan sex på morgonen. Snälla kom tillbaks till verkliga livet?!
Tycker faktiskt mest synd om barnet, Hur ska hon kunna få en normal uppväxt? visst du kanske har rätt med att man ska stöta dig, Men man är bara tonårig en gång i livet och då ska inte ett barn förstöra det, du kommer nästan aldrig kunna träffa kompisar eller gå i skolan?

Gå in på bloggen så förstår ni: http://micahs.se/

puss!

Jag och Julia på tåget, fett steek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0