Sanningen

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Ida Westman
smeknamn: Id:ur, hehh
Beroende av: Musik

Vad behöver du mest just nu: Sömn
Vad tror folk om dig? fett grym tjej ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen
Hur imponerar man på dig? Snäll , dålig humor, gullig no fake people here
Brukar du skratta för dig själv? Haha Om jag gör
Var bor du?
En bu hålla
Trivs du där: nja, skulle helldre vilja bo i sthlm

Vad har du för mobil: Samsung
Nästa mål i ditt liv: flytta från Järna
Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: matchen börjar åtta
Antal timmar sömn inatt: 9 tror ja
Sov du ensam: yees

Brukar du komma i tid: Always
När mår du bra: När jag är med mina vänner

När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu:
trött och taggad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart kaske?
Vad saknar du: Tobbe
Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: det beror på.
Är du blyg?
nej det skulle jag inte kunna påstå
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej , då är man bara ytlig
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka, kissa i kors och träffa kill kompisarna jaao

Är du nöjd med ditt liv: Ja
Vad är det värsta du vet? Falska människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte ganska mycket.
Vad längtar du till? Fredag

Har du bra vänner och äkta vänskap? jadå

Vad är det finaste du fått? ojoj.. det vet jag inte
Om fem månader: Då har det gått 5 månader

Om ett år? Går jag i 8an
Du samlar på: Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ihihi
Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: vet inte har inte koll på sånt
Bär du glasögon eller linser: Nej

Vill du gifta dig: Kanske

Ha barn? Får se vad som händer i framtiden

Är du bra på att laga mat: Jag S U G E R

Är du flygrädd: NejNej

Tror du på ett liv efter döden: Kanske man vet inte

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej skilda

Vilken ögonfärg har du: blågröna

Röker du: nej, man får bara dålig andedräkt

Vad är det viktigaste i livet? Att kunna gå vidare


Kommentarer
Postat av: sofie

idur ! <3<3<3

2010-11-20 @ 21:26:39
URL: http://summerniight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0