snygg gitarr?

Vaknade för en stund sen typ vid 12 så det var sjukt skönt. Idag är det hockey träning så måste packa allt till mamma och sen åka till träning, vet inte hur skönt det är med träning på söndag men så är det ibland. Innan jag åker på träning måste jag ringa runt till alla som har köpt new body och säga att dom måste betala innan fredagen.
Fösöker nå maddo men det går inte så bra.. För jag tror hon vet när träningen börjar för jag har ingen anning.

Kommer nog inte blogga så mycket idag eftersom jag har träning osv. Men fösöker blogga lite efter träningen om jag hinner.
Jag tycker att helgen har gått sjukt fort är det bara jag?!
Fredags gjorde jag ingenting.
Lördag Stockholm och Träffat Julia.
Söndag träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0