Tack för alla frågor!

Svar På frågestunden!

Postat av: Anonym

1.Är du oskuld?
2.Hur gammal är du?
3.Har du testa rökt någon gång?
puuuussseen!! :D<3
Svar:
1.
Ja
2. 13
3.
Nej det har jag faktiskt aldrig gjort, man får endå bara dålig andedräkt ;)

 

Postat av: http://wnbalskareeey.webblogg.se/

Hur många gånger har du varit kär?
Svar:
Jag har bara varit kär 1 gång, och då menar jag kär kär. Jag har ju varit ”påväg” att bli kär flera gånger. Men har bara varit riktgt kär 1 gång.

Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser du ? :D
Svar:
Oj.. Ja jag läser ganska många olika bloggar, men läser dom där valigaste som paow, fokie, dessie,kissie,paow,kenza osv. Men jag läser såklart mina kompisars bloggar också. Fast ibland läser jag bloggar lite hit och dit som jag inte vet vilka det är.

Postat av: Linn http://linnnh.blogg.se/

Fokie eller kissie? :)
Svar:
Ärligt talat så vet jag faktiskt inte vem jag ska välja..
Båda är två helt olika personer.

Postat av: Sofie www.summerniight.blogg.se

vad har du för tandkräm ? :o
Svar:
Shit det där var nog den svåraste frågan hittilst :o Nej men allvarligt talat så vet jag faktiskt inte :$

 

Postat av: Tova

Erkänn jag är bäst??? :D
Mer frågor seen, heheh
Svar:
du va bäst.. men nu är du fett taskigt, bah dissar mig sånt där är inte okej bruden.
du borde säga fölåt till mig...

Postat av: sofie www.summerniight.blogg.se

tova , jag är bäst.
Svar:
Var det än fråga ;s , haha

Postat av: tova

fuck no inte :D
förresten, lite mer nu då
berätta någonting du ångrar riktigt riktigt mycket?
Svar:
nejnej tova...vet inte om jag vill svara på det där förns du har sagt förlåt...
Sen kan du få veta och det är något riktigt bra, bara så att du vet

Postat av: Angeliqa

Hur högt kan man gå? ;)
nee men gillaru strutsar? <33
Svar:
Ja du man kan nog gå högt om jag fick säga det själv ;)
Jag älskar strutsar är värsta fanset när det gäller strutsar!

Postat av: Anonym

Vilka är dina närmaste vänner?
Hur lång är du?
Vilken är din favoritlåt?
:D
Svar:
Oj den frågan var svår.. Jag har ganska många vänner sonm står mig nära så det är sjukt svårt att välja ut några.. men jag skulle nog säga Julia&Sofie.
jag vet inte riktgt hur lång jag är skulle gissa på 1.70 kanske?
Gud vad svårt, jag har många låtar jag gillar men just nu är det Daniel.Adams Ray det är ingen låt, men han gör bra låtar!

Postat av: Anonym

Vilken är din favotitfilm? :D
Dessie eller paow? :D
Varför börja du blogga? :D
Vilka bloggar läser du dagligen? :D
Svar:
favoritfilm jadu.. Jag tror helt ärligt att jag inte har någon favoritfilm jag är ledsen, men pippi är ju en klassiker ;)
Jag skulle nog svara dessie, hon är yngre och skriver om roligare saker än paow.
Jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul och tidsfördriv :)
Bloggar jag läser dagligen är kissies, paow, dessie, och kompisars bloggar och några andra.

Postat av: Anonym

hur långt va ditt längsta förhållande?
hur många seriösa förhållanden har du haft?
Svar:
Mer än ett halv år.
Jag har haft ett seriöst, men sen har jag haft många andra oseriösa förhållande eller inte direkt oseriösa men skulle inte kalla det seriöst heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0