67 frågor om mig.

Personligt
Fullständigt namn: Ida M....... Westman
Kön: en kille utan snopp
J
Längd: 1,69 kanske ?
Födelsedag: 31 juli
Hårfärg: ljust brunt
Ögonfärg: blå gröna tror jag.
Skostorlek: 39-40
Vänner: har jag gott om

Familj

har du en Mamma?: yees
har du en Pappa?: allltid
har du några Syskon?: en bror och en halv syster.
Husdjur: en Hund

Vänner

Antal: Brukar man räkna?
En Vän Som Du Kan Lita På: Do som står mig närmast.
En vän som får dig glad: Alla, annars skulle det nog det inte vara någon idé att vara kompisar?
Du skrattar ofta med: Mina vänner :d

Är saknad: Josefine, Aliya, Anton, Lovisa, Erica, :(
Du vill träffa: ALLA
Du känt länge:  Erica, Hanna.
Känner dig väldigt bra: Det är väl några styckna skulle jag gissa :)
Du gjort mycket med: vad menar du med det?

Känslor

Har du gråtit för att du varit arg?: Ja?
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: aa tyvärr :/
Har du ett förhållande? nej
Älskar du den? Ja jag älskar mitt förhållade som jag inte har?
Är du oftast sårad & ledsen: ibland..
Menar du det du säger?:  Oftast?

Om du fick välja :

Pengar eller kärlek?: kärlek.
Singel eller förhållande?:  förhållande
Sola eller bada?: Bada ;)
Mobil eller dator?: Mobil :p
Gröna Lund eller Liseberg?: liseberg
Mc Donalds eller Burger King?: inget av det
Hockey eller Fotboll ? : Hockey
Fotboll eller innebandy?: fotboll

Ärlighet

Lovar du att vara ärlig?: sure
Har du varit kär i din bästa kompis?:  Nej.
Har du ljugit?: Det har nog alla gjort.
Har du fuskat på ett prov?: eeh nej så klart inte.. ;)
Har du rökt utan att dina föräldrar vet?: Nej, fina tjejer röker inte :)
Har du en hemlighet som bara du vet?: Ja

Resor

Har du varit utomlands?: haha aa
vilkaländer har du varit?: Danmark, Finland, Turkland, spanien, frankrike.
Har du åkt flygplan?: Nepp jag gick istället...
Tåg?: ja
Båt?: självklart
Buss?: Ja, Men det är inte kul ;o
Har du bott utomlands?: no
Vart isåfall?: sverige
Kan du något annat språk?: engelska, svenska lite franska
Hur mycket får du i månadspeng: Har inte månadspeng får när jag behöver.


Har Du
Eget rum?: jaao
Egen TV?: nej :/
DVD?: haha jajamensan brukar sitta och kolla på den
Dator?: ja fan
Mobil?: yes

Kontokort? Nej, ska skaffa men har aldrig blivit av...
Över 2000 kr?: HAHA i mina drömmar
Pool?: NoNO

Studsmatta? : Ja

Cross/moppe?: nej, men en underbar cykel, haha
biljardbord? Nää

Bubbelpool?: nej men ett riktigt fint badkar


Dagens

Kläder?: Rosa bh, spetströja, byxor, tjock tröja
Humör?: super TRöTT

Gjort?: firat min bror

Måltid?: only frukost

/Ida

 







 

 

 


 


 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0