Bad days, always starts in the morning..


imorse ringde hanna oh väckte mej kl halv nio! hade behövt att sova lite längre eftersom att jag gick oh la mej rätt sent ;)  men men, dagen blir bättre. 
senare idag ska väl jag, ida, julia oh hanna träffas :)         jag kunde inte heller stanna kvar hemma hos hanna över natten eftersom att jag har lovat min lillebror att följa med honom på skridskorskolan klockan nio imorgon!! men jag stannar nog hos hanna rätt länge ändå :P  jag skulle ha åkt oh kollat efter en jacka idag också, men så blire inte... 
idag blev ialla fall outfiten en mjukis tröja oh mina favvorit jeans ;)

ha det så bra, kram kram/ maddolene<3


Kommentarer
Postat av: Edvinirmelin

Nice site keep it up

2011-05-11 @ 15:04:35
URL: http://edvinirmelin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0