Efter träningen!

Hej!
Har inte hunnit blogga idag alls hinner egentligen inte nu heller men var tvungen. Sa att jag skulle fixa filmerna men tyvärr blev det inte så. För kom hem halv fyra och då var jag tvungen att laga mat packa trunken och sen gå på träning klockan fem. Men imorgon då jävlar! Då ska jag fixa dom.
Träningen gick faktiskt ganska bra. Men kunde typ inte andas hade sjukt ont vid lungorna....
Fick panik men jag körde vidare i alla fall :)
Nu måste jag plugga lite snabbt och jag MÅSTE hitta en praoplats! Om jag inte hittar någon så får jag prata med min mamma, hon är alltid en bra lösning hoppas jag ;)
Aja har inte så mycket mer att säga men ni får ha en skön kväll/natt ;)
med all min kärlek / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0