..

3 månader och 10 dagar.
jag borde ha klarat det tidigare.
3 månader och 10 dagar tog det att glömma dig.
du gjorde det bara svårare.
Alla tårar jag har slösat på dig.
all min tid jag gav dig.
allt jag gjorde för dig.
allt jag offra.
men du kunde inte ge något tillbaka.
bara tår och svek.
det tog en dag för dig det och 3 månader och 10 dagar för mig.
då fattar man att alla ord var bara falska.
du  såra mig riktigt djupt.
det ända jag vill är att hämnas.
känslan jag har inom mig kommer aldrig försvinna.
jag vill bara hämnas.
så du får känna vad jag har känt.
jag låter som om jag vore sinnessjuk.
men ingen förstår.
du är inget för mig.
du är som soppor på gatan.

Kommentarer
Postat av: sofie.

ida jag finns <3

2010-10-27 @ 17:55:52
Postat av: sofie.

hoppas du vet<3

2010-10-27 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0