fundamentalist?!

Jag kommer seriöst dö!?
vem vet vad en fundamentalist är allvarligt?;o
kommer få IG på provet ;o
DAMP.

Idag har vi haft faddergrupps grej, "hur kul som helst verkligen!"
Min tavla som jag gjorde med två andra blev hur snygg som helst serri jag svär ;)
JUSTE jag har bytt roll i musikalen nu är jag en svart punkare, steentufft:)
ssry emanuel men jag var helt enkelt för bra ;)
nästa söndag drar vi med ringetten till finland så då kommer jag inte vara inne på typ en vecka.
så ni får önska mig lycka till, ni får ge mig en lycka spark :d
Har inge mer att säga ska passa på att lägga ut min outfit på samma gång :)
ni får ha det så gött /Ida
juste har inte fått prao än </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0