HAHA

tjenna igen!
A der var inte så längesen jag skrev men men.
idag har det varit en lyckat dag eller nej igår var det en lyckad dag/kväll haha. Idag gjorde jag och julia exakt ingeting förut att foto lite. som ni vet vakna vi halv tolv och sen spela vi och sen kom vi inte ut förns fyra eller något..
vet nt riktigt vad jag mer ska säga men kommer nog på något snart ...
JUSTE sofie skicka värsta kuliga skämtet ;) det är säkert gammalt men här kommer det
|
|
|
v
När jag föds är jag svart
När jag fryser är jag svart
När jag svettas är jag svart
När jag mår illa är jag svart
När jag dör är jag svart

När du föds är du skär
När du fryser är du blå
När du svettas är du röd
När du mår illa är du grön
När du dör är du lila

- och du kallar MIG färgad!
HAHAH SKIT KUL ;d
CHIAO/Ida

jag och stocken ;)

Kommentarer
Postat av: sofiieeeeee :))

HAHAHA JAG ÄR BÄÄSSST !!! :DDDDD <3

2010-10-11 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0