I was cryin' when a meet you, now i trying to forget you.

Hej alla lovers ! ;)
Idag har jag varit i skolan och jag vet att jag uppdaterar dåligt men Maddo är faktiskt sämre det måste ni hålla med om!? men i alla fall, idag har jag varit i skolan som sagt och jag och Hanna var helt enkelt BÄST på franskan idag och Marir var sjukt stolt över oss.
Efter skolan så blev det att gå hemm till han med Maddo,Julia och Ida h. jävlig rolig dag om jag får säga det själv. specielt det hemliga samtalet.. ;)
Idag på No'n fick vi en ny uppgift där man skulle skriva ett brev till en person och typ hjälpa den med kost och skit. Jag måste erkänna att mitt brev kommer bli sååå jädrans bra ;D
Det känns som om det är något jag måste berätta, men kommer faktiskt inte ihåg...
JUSTE! Dom har typ pratat om marcus överallt, händelsen har blivit sjukt stor men kan förstå det för det är inte så vanligt att sånt här händer. Det är så konstigt att det just hände här i järna.
Aja vi får hoppas att han har det bra där uppe.

Juste, hade matte prov idag. Vet inte riktigt vad jag ska säga. men det gick väl så där. Haha men  fick hjärnsläpp och kom inte ihåg var differens var -.-  men får hoppas att det gick någolunda bra, för jag brukar få typ minst tio fel varje matte prov.. men det kändes faktiskt väldigt bra den här gången :)

Aja ni får har det jävligt bra så länge CHIO / Ida


Kommentarer
Postat av: maddo

tack så jätte mycket!!!-.-



hahaha x) <3

2010-10-13 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0