love will never ends

Har precis ätit någon tacos skit grej det var väl helt OK. Asså jag stör mig verkligen på folk som säger OK och med stora bokstäver, Man bah vafan det heter okej, okej ?
Jag har bestämt mig för att göra ett sjukt långt inlägg. Idag har jag varit i skolan och jag har äntligen skaffat prao. Jag fick prao på scania typ avd REST. Ska jobba 8-17 det känns verkligen så kul (eller inte).Vi ska fan jobba en hel arbetsdag:o
Men förhoppnings viss kommer jag och maddo roa oss på något kul viss.

Det känns som om min kompis har gått och blivit kär. Det tycker jag är sjukt gulligt! Oj nu låter jag som någon patetisk person, haha.
Juste hoppas alla har kollat på anagina show. Annars kommer jag bli fett besvikna på er! Kissie gästade anagina och berättade om hennes blogg och sånt skit. Men måste erkänna att bettan i showen är klockren. Hon är så jävla kul. Anagina all min kärlek till dig! http://anaginas.com/, all måste kolla tjejen har humor.

Nu ska jag springa till julia och så ska vi till ica och shoppa loss lite, och se ska vi nog kolla på idol mys mys ;)
Jag sitter fortfarande och irriterar mig på mig själv eftersom jag aldrig gör någon patetisk videoinlägg. Men jag lovar att snart så kommer ni få det. På tal om det sitter nu vid datan och hittar sjukt många gamla videosar från typ två år sedan eller något. Men tyvärr så har inte min pappa fixat ljudet på min data så kan inte höra, Tår :''''(
Chiooo amigos nu drar jag till julia!


OMG!! Justin beibers tunga är för snygg!/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0