: PppPPP

Heejsan! nu har jag precis slutat kolla på CSI oh Criminal Minds :) 2 av mina favvo program.

igår orkade jag inte skriva, men på kvällen var jag ialla fall och kollade på SSK match med Hanna. det var jätte kuligt men dom förlorade ;)       idag var jag i stockholm med Ida, det var skönt, vi skulle ju leta PRAO men det orkade vi inte!  när vi kom hem från stockholm gick vi hem till hanna oh Julia..  efter det gick jag hem oh satte mej oh kollade på TV. ;D
allt från mej.. kram kram// maddolene<3


jag oh ida på tåget:


I-   vi sitter kvar.
M-  Nej! varför det vi hoppar av nu!!
I-  det är ju kallt ute...
M-    men det är ju här man byter tåg!! vi går ut nu!
I- vi kollar om anton går av här, jag såg honom lite längre fram!
M - okeej! vem är anton?....
I- en kompis, han går av skynda deej!!!!


 x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHAHAA

2010-10-16 @ 10:02:32
Postat av: Anonym

HAHAAHAHAA

2010-10-16 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0