Just becuse i love you..

sitter oh tänker på texten ida skrev om markus, jätte fin!  men det är så sorligt :(  jag känner för hans familj oh vänner...            
men ska inte tänka mer på sådana tråkiga saker, det får mej att må dåligt.
idag vare ialla fall en bra dag:D   i början av dagen hade vi ju ett matte prov( inte kul men det gick rätt bra ;P)
och efter skolan va man med Ida( som också skriver här på bloggen ), en annan Ida, Hanna och Julia :D  vi hade jätte kul! ska nt säga vad vi gjorde..  x)   just nu sitter man oh lyssnar på musik oh slappar... 

Oooooj! jag kom på att jag måste läsa en bok nu! :o ( jag vet, men det är faktiskt skolarbete )    så nu ska jag nt störa er mer så hade bra, kram kram/ maddolene<3   

eller vänta lite måste bara säga ,    Tack ida Tack!!!! -.-       x) <3












Lite bilder jag tog i sommras :) <3


Kommentarer
Postat av: IDA inge liv som kommenterar sin egna blogg :D

vad ska du tacka mig för ;d

det va sååå lite såå :d

2010-10-13 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0