trött..

heejan här kommer en as trött Ida som sak blogga..
klockan är typ halv tio nu men vaknade typ nio och gick och la mig typ ett igår. Så ni kan förstå varför jag är trött va? Fattar inte varför jag går upp så tidigt nu mera, förut sov jag typ till 11 halv tolv. vem vet jag kanske börjar bli gammal ;)
Idag så skulle jag tränat i solna för det var någon uttagning. Men har fortfarande lite ont i halsen så jag skippa det. För jag KAN verkligen INTE missa finlandsresan. Det skulle vara hemsk:o
I alla fall så bestämde jag att sova hos Hanna, Men min bror och pappa förstörde allt :( Men ska övertala dom och om det inte går så slår jag ner dom för jag är mycket starkare än dom, MOHAHA.
Min data har varit på hela natten för att jag håller på att framkalla hem bilde, Och det tar sjukt myket tid jag skojar inte. Började med det igår klockan halv elva tills nu och det har inte ens kommit till halva. SNACKA OM SEGT!
Min vägg kommer bli så fiiin med alla snygga bilder på mig och mina vänner:D
jag vet att jag har sagt länge nu att jag ska göra ett video inlägg, haha men ni kommer få ett snart promis ;)
Aja har inge mer att säga bloggar senare ni får ha det så braaaaa!
CHIO /Ida



Jag provade en kavaj snyggt  snyggt :) kolla jag har dubbel
fötter ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0