R1 :)

heej! :D           idag var det skola-.-      men jag är hemma nu.
några av oss fick sluta lite tidigare för att en lärare inte var i skolan idag, rätt soft ;) just nu sitter jag oh kollar på IKEAs hemmsida. vill göra om mitt rum lite..    sen kollar jag också på lite vinter jackor, måste ju hitta en eftersom att det ska bli den värsta vintern på 1000 år!!! :S  jag som tyckte att förra vintern var hemsk. eller hemsk vet jag inte om den var, det var ju rätt kul men iskallt ;)       jag missar ringette träningen igen! :(  nu har  ja fått tillbaka mitt halsont igen. man blir lite sur,                              på höstlovet ska ringette lagen åka t finland för att spela oh jag har knappt tränat någonting!!!    

aaja ha det bra, kram kram/ maddolene<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0