why...

Jag måste erkänna en sak...
Jag har inte haft mens på ett tag och jag tyckte det var bäst att kolla upp det...
Jag gick till ungdoms mottagning.. och sanningen kom fram jag var.... gravid :'(
Hur ska jag kunna överleva jag är bara 13.
hur ska jag kunna berätta för pappan.
Mitt liv kommer bli ett helvete...
Hur ska jag kunna klara det här hur!?
doktorn sa att jag måste göra abort så fort som möjligt..
Så jag kommer inte kunna träna ihelgen, vet inte ens om jag kan följa med til finland.
Varför gjorde jag det här.
Jag lovar att jag aldrig aldrig mer ska göra det igen ALDRIG.
Hoppas mina vänner kommer finnas där för mig. För det är nu jag behöver er som mest....
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0