Yeeey..

eller inte!   imorgon är det måndag!!!!!!! :'(  tråkigt..
idag oh igår kväll var det ialla fal kuligt:)  vid klockan 8 igår kväll gick jag oh mötte mysan vid konsum för att sedan bara gå runt oh snacka, men sen bestämde vi att jag skulle sova över hos henne så det gjorde jag.. ;)     idag så satt vi mest oh kollade på halloween sminkningar( som vi gjorde kvällen innan också :P)  och så  la vi ett Ariel pussel me hennes kusinbarn..    Alla kollar in denna länk med den bästa låten just nu :D
                                                                               
http://www.youtube.com/watch?v=pc0mxOXbWIU&p=89ADCC572A1ABC92&playnext=1&index=31


imorgon ska jag åka oh röntga min mun ;) jag ska ju få tandställing så man måste typ göra det.
det var allt från mej för den här gången,  kram kram/ maddolene<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0