you only have to smile

TJA FAN!
I morse blev jag väckt av min pappa klocka 11. Men bestämde mig för att inte lyssna på honom efter som jag var sjukt trött. Gick och la mig tre igår.. Blev ju tvingad att lägga upp våra roliga videosar. Men det var det värd för man fick leende på läpparna. Vi hade verkligen sjukt kul igår. Idag blir det att fira min bror som fyller 15. Alla grattar min bror ! Har inte någon present men får vara med på pappas present ;) Sen så hoppas jag att jag hinner baka med maddo men det måste jag göra. För imorgon fyller min morbror 40 år!  Maddo jag hoppas vi kan baka hos dig för det kommer vara fullt hus här?!
Har inte så mycket mer att säga bloggar mer sen så kan ni få se vad min bror fick, det tycker ni nog är intressant ((A))
puss /Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0