your my apple in the eye.

CHA FAN
varit en jävligt lyckat dag. först sjSitter just nu och kollar på idol, men det är ju reklam så jag bestämde mig för allt blogga.
Idag har det faktiskt öng jag och sofie för jag eftersom han fyller år Idag. Sen gav vi han våran (fina) täckning och han blev riktigt glad! Senare på dagen så drog jag och Maddo til sthlm och shoppa lite till halloween grejen som jag hoppas att my och nellie har snart! Först gick vi in på ett cafe som jag verkligen kommer ihåg vad det heter ;) aja i alla fall, där tog vi en smothie verry gott om jag får säga det själv. Eftersom jag var sjukt hungrig för det var världens äckligaste mat. Dom kunde gjort det bättre men vad ska man förvänta sig av en skola egentligen..
AA och jag och Maddo har inte fått prao än (JIPPI) Så vi måste leta som galningar för att hitta något..
Ni ska få lite snygga bilder på mig och Maddo oxå. You gonna love it no mater what !




Ja Vi Är Snygga ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0