Dagen utan bilder

Har precis kommit in för att äta lite lunch. Innan vi åt lunch så åkte vi på en "utflykt" med skidorna, det var hur kul som helst. Vi åkte off pist och i skogen och backar som var stängda. Det var sjukt kul älskar att åka off pist. Jag ramla tre gånger tror jag pch vi åkte i 8 backar och sen tillbaka, så det var riktigt bra! Nu ska vi vila lite, för alla är jätte trötta och sen drar vi ut och åker mera för det är kvälls åkning idag då backen är uppe till klockan sju och i vanliga fall brukar den vara öppen till tre för sen blir det mörkt :)

Jag tog inte med mig någon kamera eftersom vi åkte off pist och då ville jag inte riskera att jag skulle tappa den eller att den skulle få massa snö på sig och jag skulle nog inte heller haft tid att ta några kort eftersom vi var aktiva hel tiden.. ;)

Hoppas ni alla har det bra och vi hörs senare puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0