all she wants is just that something to hold onto.

tjolahoppsan!
Jag ska snart sticka och kolla påjunior matchen tror jag. Jag är ledsen annika att jag inte kan vara extra målvakt, men jag har fortfarande lite ont i foten och jag vill vara med på träningen i morgon!
Igår kollade  jag på någon film som gick på tv4+. Det var någon svensk "skräck" film, eller typ som beck fast ändå inte. Det handla om några killar som var jägare och dödade massa personer. Den var faktiskt ganska bra!
Förre det kollade jag på någon jul film. Haha jag började nästan gråta i några scener. jag är verkligen as känslig när det gäller filmer, HAHA.
Idag har jag haft det sjukt kul och städat mitt rum.... Fint blev det i alla fall ;)

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0