Dag 17, mitt favorit ämne

Oj vad segt att prata om skolan när man precis har slutat den.. Men men. Mitt favorit ämne jadu.. vad är det egentligen? Jag är inte speciellt bra på något i skolan. Men det jag tycker är kul är Bild och sy slöjd. Absolut INTE träslöjd!  Syslöjd är kanske inte så jätte kul men det är roligare än andra tråkiga ämnen. Jag tycker nog inte skolan är så tråkig egentligen man får vara med sina vänner och det är jätte kul.
jag har inge mer att berätta om mitt favorit ämne. Efter jul lovet kan jag ta kort på min musse pig bild jag gjorde. Det var den ända grejen jag blev någorlunda stolt över!

Jag antar att det var skolan dom mena?

 


mysig bild på klassen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ALBERT! BREE

2010-12-18 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0