Godmorgon!

G O D M O R G O N!

 

Idag ska jag vara med Julia. Men som vanligt är hon hur seg som helst på morgonen. Haha hon är till och med segare än mig och det är ju nästan omöjligt?!
Vi ska nog kolla gitarr lektioner och sen hittar vi nog på något annat att göra. Dag 4 kommer jag skriva om på kvällen för jag ska skriva om vad jag har ätit så det kanske inte är så kul att bara berätta om sin frukost?
så jag väntar med det.

Igår var det ju som sakt semifinal i idol och minnah och jay gick vidare. Jag ville helst att olle skulle gå vidare eftersom han är en södertäljare, nej men han är faktiskt grymt bra! Men Minnah har blivit bättre och bättre så är inte förvånad att hin gick vidare. Men jag själv tycker det är lite fusk eftersom hon har ju faktiskt redan åkt ut och fick en till chans, det har ju ingen annan fått? Så lite orättvist eller?

 

Jag kunde inte bloggo så mycket igår för mitt internet slutade fungera, så det har inte funkat på hela morgonen förns nu. Så jag är jätte glad över att det funka till slut. Annars skull ejag inte kunnat blogga och då skull eni inte blivit glada. Ni vill ju liksom höra från mig hela tiden, annars kanske ni tror att jag är död?;)

 

Dagens Ida!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0