Julklappar

Tjolla hoppsan svejsan!
Sitter vid datan och har precis kollat på julkalenden. Känns som om jag har växt ifrån det, men man måste ju kolla på första avsnittet. Det är ju nästan som att kolla på Kalle anka på julafton.
Jag kan ju ta och berätta vad som händer imorgon. Jo imorgon har jag två prov eller egentligen har jag bara ett prov. Jag har först matte prov och sen glosförhör i engelskan.

Jag känner mig ganska trygg med matte provet imorgon, jag tror det faktiskt kan gå ganska bra. men så säger  ju jag hela tiden.. haha.
Jag har faktiskt inte så mer att säga..

Jag tänkte fråga er om ni har några julklapps tips kanske?
Vad ska ni köpa till eran kära familj?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0