Minnah eller Jay?

Jag kom hem för ett tag sen för att äta middag så har precis ätit klart så tänkte göra ett snabbt inlägg. Idag blir det mer plugg med Julia eftersom vi inte är klara med vårat tal än, men vi är på bättrings vägen. Sen blir det IDOL mys! Det är ju final förfan!

Vilka tror ni kommer vinna Jay eller Minnah?

Jag läste på idol sidan att dom två är "tillsammans" är det verkligen sant? Jay hadeväl redan en flickvän eller? Jag fattar verkligen ingeting.. Jag hörde att det hade varit treangel drama mellan Jay Minnah och laila är det också sant? Laila hade tydligen varit as arg, vet inte om det var för att dom hade blivit tillsammans nu vid finalen och allt.
Haha men en sak är ju bra då blir ju verken Jay eller Minnaj förlorare?

Ska sticka nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0